silniki MERCURY

strona główna
gdzie jesteśmy
żeglarstwo
windsurfing
promocje
przystań żeglarska
Honda - maszyny i urządzenia
Mercury - silniki
łodzie rowery pontony
przyczepy podłodziowe i bagażowe
kontakt
subskrypcja
promocje

 

        SILNIKI HONDA

Dane techniczne BF 15


 

Moc (KM)

15

Obroty 1/min

4.500 - 5.500

Cylindry

2

Pojemność skokowa (cm3)

350

Biegi

Przód-Luz-Wstecz

Zapłon

PGM-IG

Rozruch

ręczny lub elektryczny

Sterowanie

w zależności od wersji

Manetka

w zależności od wersji

Rumpel

w zależności od wersji

Ładowanie 12V - (A)

zależnie od wersji
6 lub 10

Kąty pawęży / pochylenie

zależnie od wersji 5+3
lub power trim&tilt

Zbiornik paliwa (l)

12 litrów
zewnętrzny

Maks. zużycie paliwa (gr/KM/h)

214

Wysokość pawęży (mm)

S (433), L (563)

Masa (kg)

S-46, L-49

 


 

Dane techniczne BF 20



 

Moc (KM)

20

Obroty 1/min

5.000 - 6.000

Cylindry

2

Pojemność skokowa (cm3)

350

Biegi

Przód-Luz-Wstecz

Zapłon

PGM-IG

Rozruch

ręczny lub elektryczny

Sterowanie

w zależności od wersji

Manetka

w zależności od wersji

Rumpel

w zależności od wersji

Ładowanie 12V - (A)

zależnie od wersji
6 lub 10

Kąty pawęży / pochylenie

w zależności od wersji 5+3
lub power trim&tilt

Zbiornik paliwa (l)

12 litrów
zewnętrzny

Maks. zużycie paliwa (gr/KM/h)

239

Wysokość pawęży (mm)

S (433), L (563)

Masa (kg)

S-46, L-49

 

 

Dwa kompletnie nowe silniki, które wnoszą niezrównaną innowację do gamy silników Hondy w klasie średniej-mocy. BF20 i BF15 są idealne do żaglówek, aluminiowych łodzi turystycznych oraz do pontonów. Więc teraz i Ty możesz wziąć swoją rodzinę i zabrać na długą wycieczkę.

Cyfrowy zapłon Automatyczne ssanie dla wersji z rozrusznikiem elektrycznym Unikalny system zawieszenia silnika wykorzystujący siły znoszące do zmniejszenia wibracji Dźwignia zmiany biegów ulokowana z przodu silnika dla łatwiejszego operowania Nie wymagające używania dodatkowych narzędzi regulacji i blokady manetki gazu i obrotu silnika Lampka kontrolna ciśnienia oleju System alarmowy przegrzania silnika i ogranicznik obrotów maksymalnych Dostępne wersje ze zdalnym sterowaniem.



ELASTYCZNA OBSŁUGA
BF20 i BF15 są jedynymi silnikami w swojej klasie, które mogą być wyposażone w siłownik gazowy lub układ Power Trim&Tilt ułatwiający regulację i unoszenie silnika na płytkich wodach. Power Trim&Tilt umożliwia również łatwiejsze wprowadzenie łodzi w ślizg.

INNOWACJA W PRZYSPIESZENIU
Honda zaprezentowała w BF20 i BF15 zaawansowaną technologię zapłonu i sterowania pracą silnika - PGM-IG - system zapłonu sterowany mikroprocesorem. W połączeniu z pompką przyspieszającą układ ten zapewnia gładkie przyspieszenie i podwyższoną ekonomikę spalania.

SPOKÓJ PŁYWANIA
Teraz newralgiczne układy silnika są kontrolowane przez mikroprocesor. Łatwy rozruch zapewnia zastosowanie separatora układu wody pod pokrywą silnika oraz w wersjach z rozrusznikiem elektrycznym układ automatycznego ssania.

CENNIK

powrót