silniki MERCURY

strona główna
gdzie jesteśmy
żeglarstwo
windsurfing
promocje
przystań żeglarska
Honda - maszyny i urządzenia
Mercury - silniki
łodzie rowery pontony
przyczepy podłodziowe i bagażowe
kontakt
subskrypcja
promocje

 

        SILNIKI HONDA

BF175/BF200/BF225

Dane techniczne BF175

Moc (KM)

175

Obroty 1/min

5.000 - 6.000

Cylindry

V6

Pojemność skokowa (cm3)

3.471

Zasilanie

Wtrysk paliwa

Biegi

Przód-Luz-Wstecz

Zapłon

PGM-IG

Rozruch

elektryczny

Sterowanie

kierownicą

Manetka

opcja

Rumpel

-

Ładowanie 12V - (A)

60

Kąty pawęży / pochylenie

power trim&tilt

Zbiornik paliwa (l)

-

Maks. zużycie paliwa (gr/KM/h)

246

Wysokość pawęży (mm)

L (635), X (762)

Masa (kg)

L-272, X-277

 

Dane techniczne BF200

Moc (KM)

200

Obroty 1/min

5.000 - 6.000

Cylindry

V6

Pojemność skokowa (cm3)

3.471

Zasilanie

Wtrysk paliwa

Biegi

Przód-Luz-Wstecz

Zapłon

PGM-IG

Rozruch

elektryczny

Sterowanie

kierownicą

Manetka

opcja

Rumpel

-

Ładowanie 12V - (A)

60

Kąty pawęży / pochylenie

power trim&tilt

Zbiornik paliwa (l)

-

Maks. zużycie paliwa (gr/KM/h)

246

Wysokość pawęży (mm)

L (635), X (762)

Masa (kg)

L-272, X-277

 

 

Dane techniczne BF225

Moc (KM)

225

 

 

Obroty 1/min

5.000 - 6.000

 

 

Cylindry

V6

 

 

Pojemność skokowa (cm3)

3.471

 

Zasilanie

Wtrysk paliwa

 

Biegi

Przód-Luz-Wstecz

 

Zapłon

PGM-IG

 

Rozruch

elektryczny

 

Sterowanie

kierownicą

 

Manetka

opcja

 

Rumpel

-

 

Ładowanie 12V - (A)

60

 

Kąty pawęży / pochylenie

power trim&tilt

 

Zbiornik paliwa (l)

-

 

Maks. zużycie paliwa (gr/KM/h)

246

 

Wysokość pawęży (mm)

L (635), X (762)

 

Masa (kg)

L-272, X-277

 

 



Z nowymi silnikami, BF225, BF200 i BF175, Honda rozpętała trzy potężne siły. Wszystkie silniki wykonano w technologii 6-cylindrowej w układzie V, z 24 zaworami i z programowanym bezpośrednim wtryskiem paliwa. W zasadzie BF225 ma największą pojemność, jako 4-suwowy silnik zaburtowy na świecie. Więc odkryj nowy poziom przyjemności morskiej rekreacji wodnej.

 

BF 225 - zmienne fazy rozrządu VTEC pozwalające na równomierny przebieg mocy

Zmienny kanał dolotowy powietrza dający większy moment obrotowy przy niskich obrotach.

Sonda do kontroli przebiegu procesu spalania.

Koło zamachowe w dolnej części silnika obniżające środek ciężkości i zmniejszające wibracje

Wielopunktowy wtrysk paliwa

60 A maks. wyjście prądu stałego do zasilania urządzeń pokładowych

Wbudowany separator wody minimalizujący wilgoć pod pokrywą silnika

Elektroniczne czujniki ciśnienia oleju, przegrzania silnika i ograniczenia obrotów

Układ cylindrów V6 po kątem 60o dający mniejszą szerokość i wysokość silnika

MAKSYMALNA MOC
Każdy z silników ma wyśrubowaną moc, a BF225 jest wyposażony w system Hondy VTEC, tj. zmienne fazy rozrządu – system, który Honda używa również w silnikach samochodów wyścigowych Formuły 1. Umożliwia on doskonałą pracę silnika na wszystkich obrotach, a na wysokich obrotach daje niewiarygodną moc i moment obrotowy.

MINIMALNA KONSUMPCJA
BF225, BF200 i BF 175 zużywają do 50% mniej paliwa niż konwencjonalne 2-suwowe silniki dzięki unikalnemu systemowi programowanego bezpośredniego wtrysku paliwa, optymalizującego proporcje mieszanki paliwowo-powietrznej. Otrzymujesz maksymalne wykorzystanie energii z każdej kropelki paliwa.

NAJWYŻSZY KOMFORT
Te silniki są dwa razy cichsze od 2-suwowych silników, to dlatego, że system zmiennego kanału dolotowego kontroluje siłę i prędkość powietrza dostarczanego do komory spalinowej. Podróżowanie jest pewne i przyjemne

CENNIK

powrót